
Deklaracja dostępności
Wstęp
Szkoła Podstawowa im. Józefa Kassolika w Międzyrzeczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami z ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego spkassolik.pl .
Data sporządzenia deklaracji
Deklarację sporządzono: 2025-03-14
Deklarację dostępności sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny oraz przy użyciu narzędzia oceny dostępności cyfrowej strony internetowej (wave.webaim.org).
Dostępność cyfrowa
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu następujących niezgodności:
Brak opisów alternatywnych przy zdjęciach. Niektóre treści są przedstawione w postaci grafiki bez alternatywy w postaci tekstu. Brak zachowanego współczynnika kontrastu 3:1 dla niektórych elementów strony. Niektóre linki nie zawierają tekstu. Występują problemy z etykietami w postaci braku oznaczenia nagłówków, tytułów oraz brak tekstów alternatywnych. Struktura nagłówków na stronie nie jest klarowna.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Agnieszka Sklorz, sekretariat@spkassolik.pl
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 32 218 92 00.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Dostępność architektoniczna
Szkoła Podstawowa imienia Józefa Kassolika w Międzyrzeczu, położona przy ul. Żubrów 13.
Budynek szkoły posiada następujące bariery architektoniczne: brak windy, wąskie drzwi oraz wejścia
i korytarze, zbyt małe powierzchnie pomieszczeń sanitarno-higienicznych, różnice poziomów – czyli schody i stopnie, brak informacji dźwiękowej.
Wejście główne do szkoły znajduje się na parterze, do wejścia prowadzą schody.
Wejście nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Brak informacji wizualnej/dotykowej/głosowej o rozkładzie pomieszczeń. Brak oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Brak udogodnień w postaci pętli indukcyjnej wspomagającej odsłuch przez osoby słabosłyszące.
W budynku brak podjazdu dla wózków inwalidzkich oraz brak windy. Toalety w budynku nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Bezpośrednio przy budynku znajduje się parking z miejscami parkingowymi ogólnodostępnymi.
W okolicy brak oznakowanego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku oraz jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.